سریال موفق جدید اسرائیلی، بینندگان را مستقیم به قلب دشمن این کشور می برد

اسرائيل، با توجه به شعارهای  مکرر رژیم ایران برای نابودی اسرائیل، و توسعه موشک های پیشرفته و حمایت از مزدوران و شبه نظامی های ضداسرائیلی در لبنان و نوار غزه، این رژیم  را خطرناک ترین دشمن خود را میشمارد. گروه لبنانی حزب الله، از مزدوران جنگجوی رژیم  ایران، حماس و جهاد اسلامی فلسطینی، که همه از سوی ملاهای ایران  تامین مالی و تسلیحاتی و انواع دیگر کمک ها می شوند، سازمان های تروریستی محسوب می شوند.

اسوشیتد پرس می نویسد سریال موفق جدید اسرائیل، بینندگان را مستقیم به قلب دشمن این کشور می برد.

سریال «تهران» داستان زندگی «تمار رابینیان»، یکی از عاملان جوان موساد است که ماموریت یافته به یکی از رآکتورهای هسته ای ایران نفوذ کرده و آن را از کار بیندازد تا ارتش اسرائیل بتواند حمله هوایی کند. اما وقتی که ماموریت با شکست روبرو می شود، مامور جوان یاغی می شود، و دل به یکی از فعالان ایرانی دموکراسی خواه می بندد و در شهر زادگاه خود، ریشه های ایرانی خود را باز می یابد.

سریال «تهران»، گامی تازه است، و اپل تی وی پلاس حقوق هشت قسمت از سریال را خریداری کرده و قراردادی برای بین المللی آن امضا کرده است. اولین پخش محدود این سریال مهیج جاسوسی، که دیالوگ های آن به عبری، انگلیسی، و فارسی است، در ماه ژوئن و در اسرائیل صورت گرفت و می رود تا با ترکیب صحنه های پرشتاب اکشن با داستانهای سیاسی و ماجراهای شخصی پشت پرده که تحت تاثیر طبیعت آشوبزدهٔ منطقه است، سهمی از موفقیت  اوضاع کنونی ببرد.

دانا ایدن  از خالقان این سریال می گوید ، “اگرچه این سریال بسیار سرگرم کننده است و صحنه های اکشن زیاد دارد، اما از سوی دیگر، داستانی است با لایه ها و موضوعات  بسیار”. “ما فکر کردیم خیلی جذاب خواهد بود اگر بکوشیم بداخل تهران، به ایران برویم، جایی که ما واقعا هیچ از آن نمی دانیم و واقعا می خواهیم بیشتر بدانیم”.

اسرائیل، با توجه به شعارهای  مکرر رژیم ایران برای نابودی اسرائیل، و توسعه موشک های پیشرفته و حمایت از مزدوران و شبه نظامی های ضداسرائیلی در لبنان و نوار غزه، این رژیم  را خطرناک ترین دشمن خود را میشمارد. گروه لبنانی حزب الله، از مزدوران جنگجوی رژیم  ایران، حماس و جهاد اسلامی فلسطینی، که همه از سوی ملاهای ایران  تامین مالی و تسلیحاتی و انواع دیگر کمک ها می شوند، سازمان های تروریستی محسوب می شوند.

منبع: AP