تایید تلویحی «ترور» قاضی فراری به دست مافیای رژیم ایران

حسام الدین آشنا ، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک و مشاور حسن روحانی  با انتشار توئیتی با اشاره به درگیریهای درون نظام بطور تلویحی با بکار بردن «از زندگی رانده شد»، این قتل را یک ترور حکومتی دانست .

وی در توئیتر خود نوشت : “به‌نظر می‌رسد پرونده موسوم به   طبری دارای ابعادی غیر اقتصادی هم هست. بدون وجود شبکه‌هایی فعال در هر سه قوه و چه بسا نهادهای دیگر بعید است فسادی شکل بگیرد که یک متهمش در  رومانی از دنیا رانده شود . نکند سر و ته پرونده زده شود. لطفا مراقب  داروی نظافت باشید.”

این توئیت آشنا حاوی واژه هایی است که میتواند ابعاد دیگری از این ترور حکومتی را روشن کند . وی از «نهادهای دیگر» به جز سه قوه نام میبرد که میتواند پای سپاه پاسداران ، اختاپوس فاسد رژیم ایران را نیز به این ماجرا باز کند . او همچنین با هشتگ داروی نظافت نسبت به «خودکشاندن» طبری در زندان نیز هشدار داده است .

غلامرضا منصوری روز گذشته از طبقه پنجم هتلی در شهر بخارست ، پایتخت رومانی به بیرون پرتاب شده و به گفته حسام الدین آشنا «از زندگی رانده شد»!!!

وی که توسط پلیس رومانی پس از دستگیری به طور موقت آزاد شده بود قرار بود در صورت ارائه مدارک جرم توسط رژیم ایران در یک ماه آینده  به این کشور عودت داده شود . همزمان محافل حقوق بشری و نیز سازمانهای مدافع حقوق خبرنگاران نیز با ثبت شکایاتی قصد داشتند وی را در اروپا به پای میز مذاکره بکشانند .

قتل فضاحت بار این قاضی فاسد که گمان میرود توسط عوامل مافیایی رژیم ایران انجام شده باشد ، برگ ننگین دیگری از میزان فساد وجنگ قدرت در رژیم ملاها که داعیه حکومتی اسلامی را دارند آشکار کرده است .