هشدار افراط گرایان در ایران به مذاکره با ایالات متحده

این پیام  در پاسخ به توئیت دونالد  ترامپ پس از آزادی  مایکل وایت منتشر شد. " او به زودی سوار هواپیمای آمریکایی خواهد شد و به خانه، به ایالات متحده، می‌آید! از زمانی که من سر کار آمده‌ام، ما بیش از ۴۰ گروگان و زندانی آمریکایی را به خانه آورده‌ایم. ممنونم ایران؛ این نشان داد که توافق ممکن است!"

محسن رضایی از سرکردگان پیشین سپاه تروریستی پاسداران در توئیت آدینه شب خود نوشته :” ترامپ گفته است که اکنون بیایید با من مذاکره کنید. شما از باتلاق خودساخته هم که بیرون بیایید مذاکره باشما سم است. “

وی افزوده: “فعلا که در باتلاق هستید”

این پیام  در پاسخ به توئیت دونالد  ترامپ پس از آزادی  مایکل وایت منتشر شد. ” او به زودی سوار هواپیمای آمریکایی خواهد شد و به خانه، به ایالات متحده، می‌آید! از زمانی که من سر کار آمده‌ام، ما بیش از ۴۰ گروگان و زندانی آمریکایی را به خانه آورده‌ایم. ممنونم ایران؛ این نشان داد که توافق ممکن است!”

در همین حال ، مقامات رژیم ایران با گرفتن ژست پیروزمندانه  اظهارات  دولت ایالات متحده را مبنی بر اینکه مبادله زندانیان اخیر بین واشنگتن و تهران نتیجه مذاکرات موفق بین دو طرف بوده، رد کردند.

علی شمخانی ، دبیر شورای عالی امنیت ملاها  روز آدینه گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تلاش است از آزادی مایکل وایت تبعه آمریکایی از بازداشت ایرانیان به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده کند . رضایی مدعی شده :” ترامپ در صدد است تا افکار عمومی را از ناکامی های خود منحرف سازد.”

شمخانی در پست خود در صفحه توییتر ادعا کرده : “مبادله زندانیان نتیجه مذاکرات نبوده و هیچ مذاکراتی در آینده (بین ایالات متحده و ایران) برگزار نخواهد شد.”

مقامات دولت آمریکا می گویند  که این ترامپ بود که وایت را از ایران آزاد کرد. اما شمخانی ، این ادعاها را رد کرد و گفت رئیس جمهور آمریکا می خواهد نارسایی های خود را در مقابله با بحران های مختلف ، از جمله پاندمی جدید کروناویروس و گسترش اعتراضات ضد نژادپرستی در سرتاسر آمریکا بپوشاند.

محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم ملاها  به توئیتی از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که خواستار مذاکره با تهران بود ، واکنش نشان داد.