یک جاسوسی سپاه اهریمنی قدس در آلمان بازداشت شد

جمهوری اسلامی ، روسیه، چین و ترکیه بازیگران کلیدی در ارتباط با فعالیت‌های جاسوسی در آلمان هستند جاسوسی و عملیات علیه جنبش های مبارزاتی در داخل و خارج از ایران از اولویت‌های سرویسهای اطلاعاتی رژیم ایران است

به گزارش اورشلیم پست جمهوری اسلامی ، روسیه، چین و ترکیه بازیگران کلیدی در ارتباط با فعالیت‌های جاسوسی در آلمان هستند. روز آدینه پلیس فدرال آلمان یک فرد مظنون به جاسوسی برای سپاه قدس رژیم ایران را در ایالت «هس» آلمان بازداشت کرد.
در فوریه ۲۰۱۹ دفتر پلیس فدرال آلمان اعلام کرد طی اقدامی برنامه‌ریزی شده فردی را که مظنون به جاسوسی و انجام اقداماتی در این رابطه برای سپاه قدس در خاک آلمان بوده را شناسایی و دستگیر کرده است و بازجویی از وی در حال انجام است.
آلمان همواره بستری برای فعالیت‌های جاسوسی رژیم ایران و محلی برای تلاش ایران در جهت رسیدن به تکنولوژی لازم جهت تامین کالاهای اتمی و سلاح های مخرب و غیر قانونی جنگی بوده است
در این گزارش آمده که تحقیقات آغاز شده در سال ۲۰۱۷ در ارتباط با ده متهم دیگر وابسته به سپاه قدس همچنان در حال رسیدگی است.روسیه، چین، ایران و ترکیه در جریان جاسوسی در آلمان نقش کلیدی و فعالی دارند. به گفته این گزارش ،جاسوسی و عملیات علیه جنبش های مبارزاتی در داخل و خارج از ایران از اولویت‌های سرویسهای اطلاعاتی رژیم ایران است.

رژیم ایران در کشورهای غربی در کنار فعالیت‌های دیگر خود به جمع آوری اطلاعات سیاسی و نظامی می‌پردازد. سپاه قدس پیشتر از طرف آمریکا بعنوان یک نهاد تروریستی اعلام شد اما آلمان با آن مخالفت کرد. پیشتر یک فرد پاکستانی بنام مصطفی حیدر سید نکفی که در استخدام سپاه قدس بود به علت مبادرت به آدم کشی در فرانسه و آلمان از طرف دادگاه فدرال آلمان به ۴ سال و ۳ ماه زندان محکوم شده بود. به گفته این گزارش کشورهای چین،ایران،ترکیه و روسیه در پی جاسوسی در خاک آلمان هستند تا با بدست آوردن اطلاعات لازم نسبت به تجهیز ادوات جنگی خود بپردازند.