رژیم آخرالزمانی ملاها در پی یک جنایت علیه انسانهاست

جنگ سایبری بین رژیم ملاها در ایران  و اسرائیل در حال تبدیل شدن به یک فاجعه است زیرا از آنجایی که رژیم ملاها یک رژیم آخرالزمانی ست و جان انسان در ایدئولوژی خطرناک و غیر انسانی ملاها ارزشی ندارد میتواند حملات مستقیما افراد غیر نظامی و تاسیسات شهری را که مربوط به جان صدها هزار شهروند عادی است مورد حمله قرار دهد و موجب یک فاجعه انسانی گردد

جنگ سایبری بین رژیم ملاها در ایران  و اسرائیل در حال تبدیل شدن به یک فاجعه است زیرا از آنجایی که رژیم ملاها یک رژیم آخرالزمانی ست و جان انسان در ایدئولوژی خطرناک و غیر انسانی ملاها ارزشی ندارد میتواند حملات مستقیما افراد غیر نظامی و تاسیسات شهری را که مربوط به جان صدها هزار شهروند عادی است مورد حمله قرار دهد و موجب یک فاجعه انسانی گردد . روز آدینه  یک گروه نزدیک به سپاه تروریستی پاسداران  ادعا کرده است که از ۱۴ ژوئیه یک سری حملات سایبری را در زیرساخت های ریلی اسرائیل آغاز کرده است.

گروهی با نام Cyber ​​Avengers در بیانیه ای مدعی است  که بیش از ۱۵۰ سرویس دهنده راه آهن اسرائیل را هدف قرار داده که بر ۲۸ ایستگاه قطار و مترو تأثیر گذاشت.

این بیانیه توسط کانالهای تلگرام منتسب به سپاه اهریمنی پاسداران  منتشر شده است.

این به گفته تروریستها “عملیات سایبری بزرگ” ، در تاریخ ۱۴ ژوئیه در ساعت ۱.۲۰ صبح  آغاز شده ، که به گفته این تروریستها  زمان حملات هوایی به قاسم سلیمانی سرکرده  نیروی اهریمنی قدس و تروریست شماره یک جهان اوایل ژانویه بود.

به ادعای این بیانیه این عملیات به مدت ۱۰ روز ادامه یافته و در تاریخ ۲۴ ژوئیه به پایان رسیده است . با این حال ، این گروه هشدار داده اند “بدترین وضعیت هنوز اجرا نشده ” ، و این  نشان می دهد که جنگ سایبری بین دو کشور احتمالاً رو به افزایش خواهد گذاشت.

این گروه تروریستی – سایبری  همچنین نقشه ای از شبکه ریلی اسرائیل را منتشر کرد و ۲۸ ایستگاه مورد نظر از جمله اورشلیم  ، دانشگاه تل آویو و بن گوریون را شناسایی کرد.

این گروه مدعی است با گذشت بیش از شش روز از پایان عملیات ، ایستگاه ها به دلیل “صدمات شدید به تجهیزات و زیرساخت ها” هنوز هم قادر به خدمت رسانی نیستند .

این گروه تروریستی گمنام میگوید  ، هدف از این عملیات این بود که “نشان دهیم که در صورت تمایل می توان برخورد دهها قطار را طراحی کرد.” موضوعی که میتواند منجر به کشته شدن صدها انسان بی گناه شود

همین گروه در اوایل این ماه مسئولیت قطع برق گسترده در اسرائیل را به عهده گرفته است . به گفته کارشناسان فضای مجازی اما این ادعا قابل اثبات نیست .

در ماه های اخیر ، حملات سایبری به زیرساخت های آبی اسرائیل که آن نیز میتوانست موجب یک فاجعه انسانی و مسمومیت صدها هزار انسان بی گناه و غیر نظامی شود  با گروه های تحت حمایت رژیم ملاها در  ایران در ارتباط  بوده است .

منبع : Anadolu