باز هم ترور در اروپا ؛ قاضی متواری در رومانی به قتل رسید

خبرنگار رادیو فردا ، بخش فارسی رادیو اروپای آزاد از پیدا شدن جسد غلامرضا منصوری ، قاضی متواری و اختلاس گر رژیم در بخارست ، پایتخت رومانی خبر داد .

قرار بود وی با تقاضای رژیم ایران به این کشور عودت داده شود .قاضی رومانیایی از رژیم  ایران خواسته بود مدارک مربوط به درخواست استرداد او را تا آن زمان به دادگاه ارائه کند‎. از سویی دیگر چند سازمان حقوق بشری و نیز چند سازمان حامی خبرنگاران و گزارشگران به طور رسمی شکایت خود را به دولت رومانی ارائه داده بودند .

در این گزارش آمده وی از پنجره محل سکونت خود به بیرون پرتاب شده و جان باخته است . منابع خبری در رژیم ایران میگیوند که هویت و هویت جسد احراز نیز شده است .پرسشهایی که در این جا مطرح می شود  اینست که منصوری حامل چه اطلاعاتی بوده که در صورت بازگشت به ایران می‌توانست به ضرر بسیاری، مخصوصا تیم صادق لاریجانی باشد و از طرفی در صورت بازداشت و محاکمه در کشورهای غربی به دلیل نقض فاحش حقوق بشر می‌توانست اطلاعات خاص در مورد چه کسانی بدهد ؟

غلامرضا منصوری به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه متهم است و پس از تشکیل دادگاه اکبر طبری، معاون اجرایی صادق لاریجانی، رئیس پیشین قوه قضائیه، نام او بر سر زبان‌ها افتاد و مشخص شد که در خارج از کشور به سر می‌برد.

پرونده ترورها در اروپا همچنان ادامه دارد و کشورهای اروپایی تنها نظاره گر این جریانات هستند