یک عملیات تروریستی دیگر توسط رژیم ایران ؛این بار درهلند

گزارش تهدیدات علیه مخالفان سیاسی رژیم ایران در خارج از کشور چیز جدیدی نیست. سال گذشته نیز گزارش شد  که حداقل سه ایرانی تبعه هلند از امنیت اضافی پلیس برخوردار شده اند . پیش از این ، دو ایرانی در آلمره و لاهه مورد هدف تروریستی که به رژیم ایران نسبت داده شد  قرار گرفته اند .

به گزارش خبرگزاری «ان او اس » ، خبرگزاری رسمی هلند یکی از اعضای خانواده دکتر عبدالرحمان قاسملو ، از مسئولین پیشین حزب دمکرات کردستان ایران در لوواردن هلند مورد سو قصد قرار گرفت . بر اساس این گزارش این مرد ۶۴ ساله روز گذشته در ایستگاه قطار لوواردن در اتومبیل خود با چاقو مورد سو قصد قرار گرفته است .خانواده  صادق زرزا ، فعال ایرانی می گویند که وی قرار ملاقاتی با فرزند یکی از دوستان ایرانی خود داشته است . هنگامی که  زرزا با اتومبیل به محل ملاقات می رسد ، شخصی  با چاقو او را مورد حمله قرار می دهد . زرزا به شدت مجروح شده و بنا بر گزارشات خطر مرگ او فعلا را تهدید نمی کند.خانواده زرزا خواستار روشن شدن زوایای این سو قصد تروریستی شده اند.

صادق زرزا که خواهر زاده دکتر قاسلمو است در شاخه هلندی حزب دموکرات کردستان ایران فعالیت داشته است   . وی در دهه هشتاد  به هلند گریخت. به گفته برادرش ، او در فهرست مرگ  سرویس مخفی رژیم ایران قرار داشت. سرویس اطلاعاتی  هلند سالها پیش حمله ای را نسبت به وی مهار کرده است

پلیس شهر فقط تأیید کرده است  که مظنونی که دستگیر شده است مرد ۳۸ ساله اهل روتردام است. پلیس در مورد انگیزه اطلاعاتی منتتشر نکرده است.

این نشریه می نویسد گزارش تهدیدات علیه مخالفان سیاسی رژیم ایران در خارج از کشور چیز جدیدی نیست. سال گذشته نیز گزارش شد  که حداقل سه ایرانی تبعه هلند از امنیت اضافی پلیس برخوردار شده اند . پیش از این ، دو ایرانی در آلمره و لاهه مورد هدف تروریستی که به رژیم ایران نسبت داده شد  قرار گرفته اند .

منبع : خبرگزاری NOS