باز هم ترور مخالفان در اروپا ؛ اینبار سوئد

فورس در فیس بوک نوشت: "اگر  هر زمان خواندید که من از بین رفته ام ، بدانید که رژیم ایران مقصر است."

پس  تماسهای تلفنی تهدیدآمیز درواکنش به انتقادات وی از رژیم ایران ، بمبی دست ساز به خانه ی سیاستمدار ایرانی و سوئدی پرتاب شد.

سهیلا فورس ، عضو ایرانی حزب دموکرات مسیحی سوئد ، روز یکشنبه گفت که خانواده وی با صدای بمبی که در نیمه شب به بالکن خانه وی پرتاب شده است ، بیدار شده اند.

فورس در مصاحبه با اتحاد برای ایران آزاد که متعلق به مخالفان رژیم در ایران است ، گفت: “حوالی ساعت ۰۱:۰۰ روز آدینه ، خانواده من از صدای انفجار شدیدی بیدار شدند. “

پیش از این حادثه ، فورس چندین تماس تهدیدآمیز از مردان ناشناس دریافت کرده بود. وی گفت که معتقد است که این حمله به انتقاد وی از رژیم ایران مربوط می شود.

فورس  در این مصاحبه گفت: “[تماس گیرندگان ناشناس] به دلیل فعالیت های من علیه رژیم در ایران ، من و خانواده ام را تهدید به مرگ کرده اند.”

وی افزود: “تنها حدس من این است که رژیم ایران پشت این حمله بوده است .”

وی گفت: “من نه متعجب هستم و نه می ترسم ، اما نگران امنیت فرزندانم هستم. دختر ارشد من ، که در ایالات متحده زندگی می کند و برای تعطیلات تابستانی به دیدار ما می آید  ، هنوز در شوک است. “

پلیس سوئد تحقیقات مربوط به حادثه روز آدینه را آغاز کرد.

فورس همچنین در فیس بوک نوشت: “اگر  هر زمان خواندید که من از بین رفته ام ، بدانید که رژیم ایران مقصر است.”

رژیم ملاهای حاکم بر ایران سابقه طولانی در هدف قرار دادن مخالفان در خارج از کشور ، به ویژه در اروپا دارد. ماه گذشته ، یک فعال کرد ایرانی پس از آن که در اثر حمله چاقو به هلند “به طور جدی مجروح شد” از یک ترور جان سالم به در برد .

مبنع : Alarabiya